Aktuality

 

Získali jsme cenu za nejlepší internetový projekt v soutěži Fóra dárců

30. listopad 2012

Ukázat, jak zaujmout a upoutat zájem dárců a veřejnosti o charitativní projekty v době všeobecného přehlcení informacemi. To byl hlavní cíl i letošního ročníku soutěže integrované komunikace neziskových organizací s názvem „Být vidět“. 

Soutěž Fóra dárců byla vyhlášena ve třech kategoriích. Od nejlepší výroční zprávy přes nejlepší internetový projekt až po hlavní cenu za nejlepší integrovanou komunikaci. V kategorii nejlepší internetový projekt a nejlepší integrovaná komunikace soutěžily zvlášť neziskové organizace a zvlášť firemní nadace a fondy.   V sekci Firemní nadace a fondy v kategorii Nejlepším internetový projekt zvítězil projekt Nadace Telefónica - web Think Big! byt videt 2012.png

Členy poroty tvořili přední experti na marketing, komunikaci, design i zástupci neziskových organizací. Pořadatele i porotce potěšil velký zájem o účast. Do obnoveného ročníku soutěže obdrželi více než sedmdesát přihlášek. Jak říká Klára Šplíchalová, ředitelka Fóra dárců: „Smyslem soutěže „Být vidět 2012“ je nejenom ocenění kvalitních komunikačních prací neziskových organizací, ale také vzájemná inspirace. Tím, že ukážeme úspěšné příklady, tak také pomůžeme ukázat ostatním, že zajímavé práce a aktivity je možné zvládnout i s nízkým rozpočtem.“

Nejlepší integrovaná komunikace Nadace OKD vyhrála s projektem „Sídliště žije“. V kategorii Nejlepší výroční zpráva zvítězila organizace Apropo Jičín. Za Nejlepší internetový projekt považují porotci projekt Amnesty International „Udělej si test IQ“. V kategorii Nejlepší integrovaná komunikace zvítězil projekt organizace Post Bellum „Ještě jsme ve válce“. Dále porota vyzdvihla nízkorozpočtovou komunikační kampaň organizace Fokus Labe s projektem Villa.  

Fórum dárců je sdružení, které svojí činností již od roku 1997 podporuje rozvoj v České republice. Více informací najdete zde.

Tým Think Big